Formulare
- Cerere modificări beneficii de asistență socială / prestații sociale
- Anexa la cererea de modificari de acordare beneficii de asistenta sociala
Alocație de stat
- Cerere alocație de stat
- Cerere transfer
- Documente doveditoare la solicitarea alocației de stat pentru copii
- Cerere alocație de stat pentru copilul mic pentru care se solicita si indemnizație pentru creșterea copilului
- Cerere alocație de stat pentru tinerii care au împlinit vârsta de 18 ani
- Cerere schimbare reprezentant legal
- Cerere – încuviințare copil peste 14 ani – cont
- Cerere – încuviințare copil peste 14 ani – mandat
Indemnizație creștere copil / stimulent
- Cerere transfer
- Model încetare stimulent de inserție
- Model cerere eliberare averință ICC
- Model suspendare indemnizație creștere copil
- Cerere pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului/stimulent de inserție
- Anexa 2 Adeverință angajator
- Cerere pentru prelungirea/reluarea concediului de creştere a copilului şi plata indemnizaţiei lunare
Indemnizație de acomodare
Alocație de plasament
- Acte necesare la depunerea dosarului de acordare a alocației de plasament
- Model cerere alocație de plasament și sprijin
Indemnizație lunară pentru tinerii ieșiți din sistemul de protecție
Venit minim de incluziune / Ajutor de urgență
- Model cerere VMI
- Declarație pe propria răspundere privind modificările intervenite în componența familiei și sau veniturile acesteia
- Declarație pe propria răspundere pentru venitul rezultat din gospodarirea împreună
- Angajament de plată
- Lista bunuri excludere VMI
- Model cerere ajutor de urgență
Cererea de acordare a venitului minim de incluziune, însoţită de documentele doveditoare, se depune pe suport hârtie sau se transmite electronic şi se înregistrează la serviciul public de asistenţă socială de la nivelul primăriei comunei, oraşului, municipiului sau a sectorului municipiului Bucureşti în a cărui rază teritorială îşi are domiciliul ori reşedinţa sau, după caz, trăieşte titularul dreptului.
După depunerea cererii însoțite de documentele necesare, dosarul solicitantului va și preluat și analizat de către angajații serviciului public de asistență socială din cadrul primăriei. În urma analizei, dosarul va fi înaintat primarului pentru emiterea dispoziției de acordare sau respingere, conform fiecărui caz în parte. Solicitantului de VMI îi va fi comunicată dispoziția primarului privind aprobarea sau respingerea acordării dreptului.
Ajutor pentru încălzirea locuinței
- Cerere și declarație pe proprie răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței
- Lista bunurilor care duc la excluderea acordării ajutorului pentru încălzirea locuinței
Prestații sociale / drepturi persoane cu handicap
- Cerere acordare restanțe
- Cerere adeverință oficiu poștal
- Cerere modificare modalitate de plată
- Model declarație soț / soție
- Model declaratie fiu / fiică
- Model declarație părinte
- Model declarație moștenitor
- Model cerere eliberare adeverința venit PH
- Procedură privind eliberarea adeverinţei pentru solicitarea sumelor rămase neîncasate de către persoana cu handicap decedată
Indemnizație hrană
Decret – Lege 118/1990
- Model cerere stabilire calitate beneficiar al D.L. nr.118-1990
- Model declarație pe propria răspundere a urmașului-copil – aplicare art14 – decret lege nr.119/1990
Altele
- Model cerere eliberare adeverință / decizie drepturi beneficii de asistență socială
- Model cerere modificare cont bancar
- Model cerere sprijin lunar creștere copil pentru cetățenii ucrainieni
- Formular înscriere audiență